Vad saknas.. Jo just ja, du!

Åh, nu är jag trött. Ska bli så skönt att sova, sover med två täcken i sängen nu och blir automatiskt att jag använder ett som om någon låg bredvid mig och jag håller om den. Nu har jag iallafall rensat mobilen från skit musik och satt in allt som jag vill ha så jag kan lyssna på bra musik på vägen till Polen. Sen måste jag plugga också, känns inte bra! Ska göra lite ärenden imorgon så allt är klart inför Polen-resan. Åh, det ska bli så kul!

Sanna och Pierre for för en liten stund sen hem, vi spelade lite kort och vi alla var trötta. Pierre knäckte min rygg också, det var hur skönt som helst.. Jag kan röra mig nu! Tror inte jag knäckt min rygg på en-två månader.

Nu ska jag och Walle lägga oss och mysa i sängen iallfall, godnatt!

Gjorde en tillfällig design också till bloggen, var så less den andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback