Utomlands.

Ja, det är något jag verkligen vill! Jag ska ta och försöka lägga undan lite pengar så man kanske till nästa vinter eller nästa sommar tar sig iväg utomlands. Och då jag väl tar mig utomlands till ett varmare land så ska jag ta dykar cert, gud så himla häftigt! Såg en film då pappa tubdök i Thailand.. Åh, jag blev avundsjuk & sen vill jag bli lite mindre blek också..

Nu ska jag ta och kolla runt lite sen ska jag ta och se en film som jag redan sett men den är så himla bra att jag kan se den igen och för att jag har tråkigt..

Imorgon är det skola som gäller till fyra sen ska jag förbi banken och få mobilen betald. Sen blir det att fara till gymmet och träna, ska verkligen bli skönt! Måste verkligen komma igång nu igen, är väldigt behövligt efter all utemat i Polen och sen så känner man sig så himla mycket friskare. Nu ska jag dra, ha en bra kväll! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback