Tråkigt, så tråkigt..

Idag blev jag försenad pga den förbannade snön, jag är så less den nu! Vill bara att den försvinner.. Min pappa fick iallafall dra lös mig med jeepen imorse från gården.. En halv - en meter snökarm ville inte min bil klara av.. Så pappa gasa på ett bra tag innan den äntligen rullade ut. Men jag tog mig till skolan och de är huvudsaken, jag hade trots allt en bra ursäkt till varför jag kom försent. Vilket jag alltid har då jag kommer försent och de är inte ofta!

På skolan höll jag iallafall att somna, jag var så trött och så sliten.. Ville bara ha en säng att lägga mig i och sova i ett år. Sen efter skolan for jag hem och gjorde varma mackor innan jag drog mig till gymmet där jag träffade Olivia så gick vi och tränade. Det var så himla skönt att jag känner mig som en ny människa! Sen for jag hem och tog mig en lång varm dusch. Sen följde brorsan med till ica och handlade lite frukost och sånt och jag tog mig även en kvällsfika.

Nu sitter jag i sängen och funderar på vad jag ska hitta på resten av kvällen. Några filmtips? Isånnafall får ni gärna kommentera dom till mig. Skulle vara snällt!

Snart är det lov också, jag längtar så! Party blir det, Kåbdalis & säkert mycket umgänge! Jag längtar, ser verkligen fram i mot det här lovet!

Nu ska jag göra annat, ha en bra kväll! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback