Super trevlig kväll.

Har just kommit hem från stan. Har varit med Emma på Nodo och druckit kaffe latte och snackat skit. Super trevligt har det varit iallafall, vi for en sväng på ica också med Robin sen släppte jag av dom hos Robin. Nu har jag fullbokad helg kan jag lova.

Torsdag
Stan med Emma, kväll (vet inte)
Fredag
Tjejkväll hos Emma.
Lördag
Stan på dagen.
Fest på kvällen med Emma & utgång.
Söndag
Bakis fika på stan med Emma.

Det var längesen jag visste vad jag skulle göra varje dag och det var längesen jag hittade på mycket med Emma så det ska bli jätte roligt.

Har fått min lugg klippt också idag hos Ullis, tack för det ♥ Ikväll kanske jag far bort, vars säger jag inte. Det är en hemlis, hoppas ni får en trevlig kväll! Nu har jag loooov!


Kommentarer
Emma säger:

Hörrö babe, jag misstänker vars de kan vara ;)

2010-03-31 | 22:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback