Super dag!

Strax efter åtta igår morse drog jag mig mot Clas eftersom vi skulle till Malå och se skoter vm. Vi åkte förbi platsen där Dessie krockade så jag tände ljusen för henne & Johan innan vi åkte vidare till Malå. Det var superkul att vara där och hur spännande som helst! Desstuom är de så kul att två Piteå-bor är med i VM. Det måste ju säga lite om Piteå iallafall! en hamna på pallen, synd att Emil kraschade i andra hitet. Men det var verkligen spännande och man blir så inne i det! Vi började fara hem kring halv fyra iallafall och var hemma kring sex. Så då drog jag mig hel och hoppade i en varm dusch för att få upp värmen och skulle göra fläskfilé och strips så jag la ner fläskfilén i vatten så den skulle tina men när jag kom ut ur duschen så var allt vatten borta. Så det fick bli en grillbiff från Sunes för att jag skulle hinna.

Sanna kom och hämta mig ett tag innan nio och skjutsade mig till Cilla så satt vi där och spelade ölspel och hade trevligt. Sen promenerade vi över till Ville och var där ett gode bra tag. Sen promenerade vi in till Pentan och shakade tills dom stängde. Jag lovar, jag måste ha bränt en hel den kalorier igårnatt. Sen följde jag med Petrus & Nice till Dennis och där somnade jag, sen kom Sanna imorse och skjutsade hem mig till pappa så la jag mig och sov och vaknade upp kring ett. Sen har jag bara varit ner och ätit och legat i sängen tills nu. Och ska fortfarande göra det men ska försöka ta mig upp sen och umgås med Sanna!

Ha en bra dag, ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback