Still Counting..

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone
You're a liar, you're a cheater, you're fool.

Så skönt, nu har jag tryckt i mig två burgare och en massa strips. Är verkligen inne i en sån period då jag käkar lika mycket som en kille. Men mätt är jag och det är ju huvudsaken. Har också diskat undan, plockat bort och nu smälter jag bara maten. Ska ta och bränna en ny skiva till bilen och ska verkligen kolla efter vilka låtar som jag sätter in på den.

Kidnappade med mig Walle idag som sällskap, så han ska få mat om en halvtimme sen ska jag gå ut och gå en promenad med honom. Sen får vi se vad som händer och sker. Ska skjutsa hem Irene och Elisabeth ikväll men vet inte när och jag har inte mycket bensin kvar i bilen men jag far ju bort på söndag så jag klarar mig. Åh, jag längtar så, en vecka med byggarna och sen förhoppningsvis en helg i Stockholm också. Ang. det så måste jag prata med min lärare men jag hatar att störa folk under helgen så blir nog att prata med henne på söndag. Men jag hoppas & längtar.


Någon mer som längtar efter sommaren?


Kommentarer
malin säger:

vem längtar inte efter sommaren!! :)

2010-03-05 | 22:02:18
Bloggadress: http://maliiiiinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback