Snorhalt ute..

Sådär, nu är dagen över.. Så himla skönt! har stått och målat pelare hela dagen, sparmåla - rolla - sparmåla - rolla osv.. Men nu är jag klar med dom och mest troligt hamnar jag i verkstan igen, ska bli skönt! Åkte på banken och betalade mobilen och sen tankade jag, sen hem och då märkte jag hur himla halkigt det är ute. Blev breställ i rondellen i slowmotion.. Jag satt bara "Wooooo-ooo-oooo, haha." för mig själv. Rätt så kul var det! Lyckas alltid få ur mig nått ljud då jag sladdar eller nå som inte är med meningen. En gång övningskörde jag med mamma så fick vi sladd i en sväng och då kom de ur min mun ett "Wiiiiiii..".

Imorgon blir det iallafall att umgås med Märta ♥ Vi ska kolla på lite balklänningar under dagen sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Nåja, dags att göra annat :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback