Snöbus & balklänningar.

Drog hemifrån strax efter nio, hämtade upp Emelie & Olivia sen vidare till skolan och hämta upp alla madrasser så for vi till Strömlida. Blev ett åk ner, det var så himla jobbigt att gå upp där men skitkul att åka ner. Olyckligtvis hamnar jag alltid baklänges då jag åker madrass så hela Strömlida backen ner åkte jag baklänges men.. jag gled längst! Sen hade vi snö-rugby! Det var hur roligt som helst att tackla, slänga sig springa och allt möjligt. Jag blev hur snöig som helst men det var lätt värt det!

Märta kom till skolan då vi slutat lektionen så käkade vi palt och sen åkte vi runt lite i stan innan vi gick till Pernilla så provade Märta hennes balklänning också surrade vi gode mycket. Sen gick vi förbi Cinderella och kollade där, provade några och så men hittade inget som var bra så vi for hem till Märta och tog det lugnt.

Nu har jag nyss kommit hem, väntar på mat sen ska jag dra mig till Märta igen så ska vi och kolla på en annan balklänning och sen umgås med Mange.

På lördag ska jag vara med Sanna, umgås och så och på söndag blev jag bokad som hundvakt, har inget alls imot att ta hand om lilla Kira. Hon är så söt och gullig. Men nu ska jag och göra mig klar inför kvällen, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback