Skoter vm i Malå.

Idag började jag skolan kl 8 och slutade kl 10, riktigt skönt! Vi städade i måleriet och gick igenom allas lådor så alla hade det dom skulle. Super bra! Sen for jag hem och färdigstrykte taket i brorsans rum. Så nu är det gjort, bara väggarna och golvlisterna sen men det blir bra tillslut!

När jag var klar drog jag till Pernilla och spelade kort, sen mötte vi upp Walle en sväng innan vi drog till Hortlax och hämtade kläder till imorgon, täckisar & festkläder. Så drog vi hem till mig så bytte jag kläder och gjorde mig klar, sen vidare till Pernilla så gjorde hon sig klar. Sen for vi och käkade jag, hon och Clas.

Imorgon ska jag upp tidigt, ska vara kring halv nio hos Clas sen drar vi till Malå och ser skoter vm där. Kommer bli skitkul! Sen efter det ska jag hem, käka och göra mig klar inför kvällen för då blir det party! Men nu ska jag dra mig härifrån iallafall, sov gott! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback