Skepp å hoj!

Igår for jag och hämtade upp Pernilla när jag väl tog mig upp ur sängen sen for vi också och hämtade upp Emelie sen for vi till Willys och handlade inför middagen. Taccos stod det skrivet i våra skallen så taccos blev det också. Sen for vi hem, gjorde klart guacamolen och spelade kort innan jag skjutsade hem Emelie.

Under kvällen var vi förbi mamma en sväng och lämnade lite tvätt och sen for vi hem och såg efterlyst där Pernillas kusins tjej var med, Oksana. Sen såg vi spindelmannen 3, spelade kort och sen nattade vi kring 2.

Nu har vi nyss vaknat och jag ska hoppa i en dusch och göra mig klar för dagen. Idag far jag, Pernilla & Emelie till skeppet och leker fram barnet i oss alla. Ska blir riktigt kul, så blir det nog lunch på det! Nu ska vi stiga upp ur sängen och se om det finns något att käka till frukost. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback