Mousewheel Madness!

Idag åkte vi ner till saltgruvan och gick femtio trappor ner, vandrade där någon timma och sedan for vi tillbaka. Det var faktiskt gode sa häftigt där nere! Efter att vi varit där nere så gick vi till Gallerian och shoppade. Har hittat mig en ny bikini inför sommaren, super snygg med nitar & svart! Sen en klocka med nitar och en ny bh, en bustier. Supersnygg ar den, en svart! Sen gick vi tillbaka hit, har ätit några kex med ost på och snart ska jag sätta mig och plugga och dricka en öl till. Men nu ska jag inte ta och skriva mera här, imorgon ska vi till skolan och ha en engelska lektion sen har vi ledig dag efter det, skönt kan jag lova! Ha en superbra kväll! Ciao.

Btw, försök att slå mitt rekord i Mousewheel Madness på FB 7349 i score!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback