Min lugg är alldeles för lång..

Nu har man fått sig en riktig sovmorgon, ända till kvart i elva fick jag sova.. nästan, blev väckt av ett sms men låg kvar tills kvart i elva. Sen gjorde jag mig klar och for till skolan. Efter det drog jag till banken och hämtade ut pengar till mamma, sen vidare till pappa och fylla på spolar & kylarvätska. Tog även med mig Nisse hem så han slapp ligga där på pappas jobb. Sen for jag och hämtade ut en spackel hink så nu ska jag riva bort kanterna och spackla dom så jag kan börja måla sen.

Ikväll är de återträff med alla som var med i Polen, ska bli roligt och mysa på ikväll. Så far vi förbi ica och handlar lite godis innan vi drar till Hortlax till Andreas. Men nu ska jag spackla, cya!


Min lugg är alldeles för lång nu, måste slå Ullis en pling så jag kan komma in
och toppa den & tunna ut den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback