Jobbigt läge..

Ska in på vårdcentralen imorgon, inte alls roligt. Men jag hoppas de går över snart. Ska ta mitt pick och pack från pappa idag och fara till mamma senare. De är verkligen jobbigt att städa ihop. Har levt i en resväska nu över en vecka och jag hade sån himla tur då jag kom till Arlanda i söndags att jag kom på att jag hade en massa parfymer som jag var tvungen packa ner i bagaget. Annars hade jag fått slänga dom..

Idag ska jag ta och plugga då jag kommer hem till mamma och det ska bli skönt att äntligen få det varmt i rummet! Robban har satt in nytt element då nu ska jag mest troligt få det varmt och slippa sitta under en filt själv och frysa.

Jag har också börjat fundera på vad jag ska göra på påsklovet, till veckan ska jag iallafall börja med Kims rum och förhoppningsvis försöka hinna klart så fort som möjligt. Sen har jag fått mig ett jobb lite längre fram hos Ullis, ska tapetsera om i vardagsrummet deras och sen kanske jag ska till Robban och Marita och måla om i några rum där. Tjäna in lite pengar och sen ska jag söka helgjobb med där jag sommarjobbade så man kanske får in lite extra pengar och har råd att göra någonting nångång. Dessutom får jag f.o.m den här månaden 400 kr extra, känns inte så dumt!

Men nu ska jag förbi en affär och höra om sommarjobb innan jag far till Pernilla och häckar i hennes soffa och umgås med henne. Ciao.


Jag och Pernilla i sommras, snacka om att hon var brunare än mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback