Ingen rubrik..

I tisdags så var jag med Märta, vi kollade på tv och sen skulle vi fara förbi Mange en sväng och sen bara springa in en sväng och kolla på Zackes nya lägehet och det slutade med att vi kom dit tjugo i tio och for därifrån två på natten. Vi började se Rec 2 men den sög så vi la oss och sov.

När vi tog oss upp ur sängen så var klockan efter ett och då hoppade jag i en dusch efter att ha skottat gården och sen drog jag till Sanna och Pierre. Sen for vi och hämtade upp Mia och beställde mat från BIG BOY och Sunes. Sen började vi dricka, for hem till mig och var där ett tag sen for vi ut på Kalles och satt och pratade tills Pierre kom och hämtade mig och Sanna, så jag sov över hära och somnade direkt..

Idag har jag varit hem och bytt kläder sen for vi till Nolia och släppte hundarna ett tag. Så kom vi nyss hem till Patrik och sitter bara och tar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback