Home sweet home..

Nu är man hemma i Piteå igen. Kom hem gode tidigt idag, kvart i elva kom mormor och morfar och hämtade mig på flygplatsen. Jag hade ungefär 5 liter bensin i bilen då jag for till Polen, nu när jag hämtade den hade jag över 20 liter. Tur att man har en underbart snäll morfar ♥

Jag for förbi Märta en sväng då jag körde hem så följde hon till mig och så såg vi "Äntligen midsommar", så himla rolig film! Verkligen rekomenderad. Sen skjutsade jag hem Märta och for förbi Pernilla och sa hej eftersom jag inte träffat henne på snart två veckor. Just nu håller jag på att plugga.. Det går varken bra eller är speciellt roligt! Men det är någonting som måste göras.

I fredags så kom Patrik och hämtade mig på busstationen så for vi hem till honom och såg tv tills Mats kom. Då började Patrik laga mat åt oss och riktigt gott var det! Sen kom Jocke dit också så spelade vi kort och drack några drinkar & spelade tv-spel. Lördagen fick jag verkligen sova ut, det var så skönt att få en god natts sömn då jag inte fått det på en vecka. Vi gick ut med Tyson och handlade sen kom Mats dit så såg vi tv och sen hockey, Luleå - Timrå. Sen såg vi en film så blev det att natta kring två. Sen skjutsade han mig till Arlanda så jag steg på planet strax efter nio. En super trevlig helg iallafall, alltid skönt att komma bort ett tag och få tankarna på andra ställen.

Halv elva ska jag vara i Luleå och hämta pappa, Gabbis, Malin & Tomas. Jag kommer nog vara supertrött men jag har redovisning imorgon så det är bara att hålla ut. Nä nu måste jag fortsätta plugga, ha en trevlig kväll. Önska mig lycka till med redovisningen imorgon :) Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback