Home.

Nu är man hemma efter en lång dag med skolarbete. Började i verkstan med att slipa upp en dörr så ska den bredspacklas och målas. Efter påsklovet ska vi tydligen få fixa till dom översta fyra punkthusen i entréerna. Dekorativmåla där, kommer bli kul! Efter skolan for jag, Olivia & Karin förbi och kollade efter sommarjobb. Men han visste inte riktigt nu men skrev upp våra namn som intresserade så vi ska tillbaka dit i början av maj så vet han. Jag hoppas verkligen!

Jag har ändå gode mycket arbete framför mig:

Projektarbete i lillebrors rum: måla tak, riva tapeter, spackla, måla, bildmotiv på väggen.
Tapetsera om hos Ullis.
Mest troligt måla om några rum hos Robban & Marita.
Bildmotiv här hos mamma.
Måla om trappväggarna osv hos pappa (senare projekt)
Mest troligt bildmotiv i mitt rum här hos mamma.

Sitter och väntar på maten nu, sen ska jag till pappa och slänga ut alla lillebrors saker från hans rum och sen ska jag och träna på Step in. Efter det kanske jag stannar hos pappa så ska jag plugga. Sen imorgon blir det att fara på Lundströms och köpa färg & papp sen hem till pappa och börja måla taket och listerna.

Nu ska jag inte skriva hära mer! So long :)


Jag saknar faktiskt min snelugg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback