Då var man hemma..

Åkte till Märta efter middagen, vi for direkt och kollade på en balklänning och det var verkligen the one för henne. Helt perfekt så nu är det klart, skönt för henne! Vi skjutsade hennes pappa, Camilla och Svea och sen for vi förbi Mange och sen ner och handlade och vidare till Märta. Så käkade vi tacos och sen kom Zacke dit. Vi satt och spelade kort och hade riktigt kul, många goda skratt har man fått! "Alla barnen var snälla förutom Malin, hon var gift med Stalin.." Jag höll seriöst på att dö och sen gjorde vi masker och hade skit kul. Laddar upp bilderna sen för det är ingenting jag orkar den här tiden. Känner mig verkligen sliten nu när man är hemma, då jag var där så var jag riktigt pigg!

Nu är man själv i huset i helgen också, mamma & Robban samt hundarna är i långträsk så jag sover i ett tomt mörkt hus.. Hatar att vara själv i mörka hus, speciellt på kvällen. Men nu ska jag ta och sova iallafall, orkar inte sitta här mer. Godnatt, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback