Bilder från igår, kommer mer sen.


Sanna & Jag

Jag, Mia & Sanna.

Sanna & Jag


Idag ordnade jag en tid på ungdoms. Så imorgon åker p-staven och jag börjar med p-piller istället. Det ska bli så skönt att få börja med det istället men jag är så himla nervös för att det ska göra ont att ta bort den.

Vi for till sjukhuset en sväng och sen förbi ungdoms, sen for vi till mamma och hämtade kläder och så for vi till BYGGMAX och träffade Mia en sväng.

På söndag far jag till Polen tillsammans med byggarna från 2;an. Oh, det ska bli sååå kul! Sen så kanske jag stannar i Sthlm också över helgen, måste bara prata med min lärare och försöka ordna det så det går bra. Jag längtar så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback