Bildbomb.

 

Nu har jag käkat middag, ensamt var det men så himla gott! Gjorde lövbiff med strips, stekt lök, gurka & beasås till. Så nu är jag mätt, har plockat & diskat undan och nu ska jag ta det lugnt en stund. Har städat rummet också så jag har fått bort allting från golvet nu. Sen for jag och morfar ner till stugan kring lunch och hämtade upp gitarren så nu plinkar jag på för fullt och försöker lära mig.. Vilket inte går som jag vill, men det får ta sin tid.

Ikväll ska jag vara med Sanna och Pierre, så ska till Öjebyn kring 7 ikväll sen får vi se hur sent det blir. Gick och la mig tre igår, kom hem kanske halv tre men vi hade riktigt kul!

Lite bilder från Krakow och fram tills nu.


Flygplatsen i Skavsta.

Flygplatsen i Skavsta.

Uppe i tornet på en kyrka i Krakow.

Tisdagens dricka var det, taget dagen efter.

Patriks söta hund, Tyson.

<- Mange & Zacke -> igår :)

<- Märta & jag -> igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback