Återträff för oss som for till Polen.

 

Super trevlig kväll ikväll måste jag säga. Helt nöjd & det måste verkligen göras om! For och hämtade upp Emelie, Olivia, Emma & Mimmi så for vi till Coop och handlade godis för hela slanten. Sen drog vi till Hortlax & for till Nyman. Där såg vi hockey, Skellefteå - Färjestad & Skeå vann! Sen for vi och hämtade bikini hos mig sen hoppade jag & Emma ner i jacuzzin och myste på där! Helt underbart måste jag säga, jag vet vad jag ska skaffa då jag skaffar hus! Sen åkte Jocke med oss hem så jag släppte av han hos honom, for till mig och hämtade mina pengar sen skjutsade jag hem brudarna och nu ligger jag i sängen.

Har prov imorgon, får se hur det går.. Jag hoppas att jag klarar det! Så jag måste börja klockan åtta imorgon, skitkul! Betyder att jag snart måste hoppa i säng annars tar jag mig inte upp! Sov så gott allihopa iallafall! Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback