And the riverdance is on again!

Nu har jag just sett klart en sån himla bra film. Jag älskade den, The blind side ♥ Så full av känslor, familjekärlek.. Så underbart härlig film!

Jag ska ta och natta nu, har bara en lektion imorgon vilket är så skönt och sen ska jag med Märta och kolla lite balklänningar åt henne. Kommer bli kul! Hon har ställt upp så mycket på mig då jag haft det jobbigt (du/ni andra som gjort det med, vet också om det) och då jag haft mina problem som hon också tagit in som sina egna via mig. Men hon har alltid stöttat mig och alltid stått vid min sida, sagt om hon tyckt att jag gjort fel eller om hon tyckt någonting helt annat än vad jag tyckt och det uppskattar jag. Så det är en självklarhet för mig att ställa upp i alla väder på henne! Det finns inge bättre än vänner som är ärliga, lojala och verkligen visar att dom bryr sig. Jag är tacksam för att jag har så många som är det men som dom säger, får man någonting ska man alltid ge tillbaka. Jag och Märta har varit vänner i fem år, vi började umgås mer och mer för fyra år sen och vi har aldrig bråkat. Visst vi har diskuterat och haft olika åsikter men aldrig bråkat, det är vad jag kallar äkta vänskap. Jag har tre riktigt äkta vänner som jag älskar och bryr mig om lika mycket som jag vet att dom bryr sig om mig. Jag skulle byta alla vänner i världen för dom tre. Om ni inte haft någon sån vän eller inte tycker att ni själva passar in i den här beskrivningen så borde ni kanske tänka efter vad som gör det till att ni inte har/är en sådan vän.
Jag är tacksam att jag har mina ♥

Btw, såg att "the riverdance" har startat igen.. Lyckligtvis slipper jag vara en del av den nåmer..




Thank you all for sharing your love, you know you're getting it back. ♥


Kommentarer
Sanna säger:

naw, du är så fin person Malin. Glöm inte det! Puss..

2010-03-20 | 08:16:39
Bloggadress: http://sannaekstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback