Vi har tur!

Idag normalt så skulle vi gått till två, haft redovisning och sånt. Men då är våran samhälls lärare sjuk så vi fick sluta 12.35 istället och skjuta upp samhällsen! Yes, det gjorde min dag! Så jag ringde Märta så hämtade hon upp mig så for vi till stan och gick förbi pappa och hämtade matpengar till mig eftersom han far till Älvsbyn ikväll.  Jag hittade faktiskt två nya plagg och en supersnygg ny väska! Så lämnade Märta in sin norrbottensring som gått sönder. Jag köpte mat på Subland, en rostbifftallrik. Sen skyndade vi oss till gymmet där vi träffade Emelie som också skulle träna. Blev dock bara 5 mins mortion idag och resten styrke för jag var så himla hungrig.

Nu sitter jag här hemma, har absolut ingenting att göra. Tänkte jag skulle lägga upp bilder på mina nya kläder och min väska! Ciao..


"I want to paint it black & it doesn't matter what people think"

Vanlig vit tunika med korta ärmar & en liten ficka på bröstet.

Min nya väska, i love it!

Jag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback