Vi har det roligt... som alltid!

Märta for hem för ett tag sen, vi har haft det riktigt roligt ikväll. Det började med att hon kom hit och så satt vi oss och kollade vad det var för filmer hon hade tagit med sig (Hon gillar inte Action) och så klart så var alla action förutom en som var en sport film. Så vi brände först ut en skiva (rock såklart) och så drog vi till Hemmakväll och hyrde "Book of love" men saken är den att den funkade inte som den skulle så då fick vi fara dit och byta! Men inte funkade den andra heller, den funkade inte ens att spela upp på datorn och nu för tiden så får man ju bara ha den en dag så jag ska in imorgon och berätta ett och annat för dom.

Innan vi for hem och såg film så hälsade vi på grabbarna i Norrfjärden, först var dom bara fyra i verkstaden då vi kom sen strömmade det bara in fler och fler. Dom drack bärs och skruvade i deras isbilar. Efter att ha skrattat åt dom ett tag så begav vi oss hemmåt och försökte se film, fast det gick inte så bra. Vi laddade ner första skräckfilm istället som vi inte hade sett, blev Saw VI. Tycker dock att dom bara blir sämre och sämre, ettan och tvåan gick att se för dom hade handling, men nja. Vi höll på att somna efter halva så vi gav upp.. Så nu är Märta hemma och jag ligger i sängen, jag ska gå ner och tvätta av mig sminket och gå på toa sen ska jag nog se CSI avsnittet som jag inte sett än. Men jag säger ändå Godnatt på er!

Vi hade inte mycket att göra under tiden vi laddade ner filmen så vi fördrev den med att få skratta lite.. åt oss själva. Enjoy!



Kommentarer
Sanna säger:

Ja men det tycker jag med. Det är tre år som är som bortkastat. Men det får vi ta igen, nu när vi har möjlighet till det :) Kram på dig! <3

2010-01-31 | 14:12:38
Bloggadress: http://sannaekstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback