Uppdatering..

Hade tänkt berätta om lite vad som hände på nyår.

Det började lite eroniskt! Christoffer väckte mig och sa "Ska du inte gå upp?" och jag svarade "Men mitt larm har inte ringt än." och så säger han på skoj "Du har försovit dig, klockan är halv 9.." Så jag gick upp och startade mobilen, och sa till honom "Du.. Vi har försovit oss rejält, klockan är HALV 10! Vi skulle ha hämtat Tomas för en halv timme sen.." Så jag slängde av mig kläderna, hoppade i en dusch, fönade håret, klädde på mig, tog allting och var klar kvart i 10. Det är nog det snabbast jag gjort mig klar på. Sen ringde jag Tomas och sa att vi var påväg och ursäktade. Så hämtade vi mina partykläder hos pappa, en gasoltub hos Pelle och hämtade upp Tomas. Sen satt vi nästan hela vägen och pratade om allt möjligt.

Så när vi kom fram satte vi oss ner ett tag, pratade och sånt. Sen när dom gick och basta så åkte jag på disken. Så gick vi ett tag på After Ski;n och lyssnade lite. Sen gick vi upp till husvagnen och gjorde oss klara. Så åt vi riktigt god mat: Grillad oxfilé och hemmagjord potatisgratäng. Hur gott som helst och Gabbis gjorde en sallad med fetaost och lök och jag åt den! Det var ett mirakel kan jag lova, både fetaost och lök på samma gång..

Sen efter maten så tog vi vårat dricka och promenerade till Märtas och doms stuga och där blev det ölspel och massa kramar av Märta. Sen kvart i 10 så gick vi till Pubben och jag fick mitt första intryck av Märta i klackar. Riktigt roligt var det faktiskt. Vi kom inte in på pubben förens efter 10. Och då beställdes det ölkannor efter varandra, sång och dans. Tyvärr glömde jag min kamera så Märta är den enda som tagit kort, så jag ska sno dom av henne så laddar jag upp senare. Sen försvann Märta så vi gick ut och jag tog mig inte in igen. Så då gick jag och Märta tillbaka till stugan och senare kom Christoffer dit. Så kring två gick vi tillbaka till husvagnen och somnade pladask.

Vi vaknade upp halv elva av att mina småsyskon klädde på sig för skidåkning, huvudet dunkade som bara den. Så vi somnade om och klockan halv ett vaknade vi till och gick ner till resturangen för att få i oss nå mat, jag fick i mig lite men Christoffer fick inte i sig mycket så vi gick tillbaka till husvagnen. Och så la vi oss under täcket igen för det var så himla kallt i förgården. Där låg vi till kring halv fyra då Christoffer var körduglig så då for vi förbi till Märta och hämtade min mobil och sen bar det av hemmåt. Och resten av kvällen spenderades i sängen med film.

Jag ska ta och kika runt lite på internet nu, kanske uppdaterar lite snabbt sen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback