Underbar dag!

Vaknade gode seg men ändå inte allt för trött. Steg upp & gjorde mig klar sen promenerade jag till bussen och åkte med den in till staden. Så klev jag av vid körskolan och traskade dit. Sen började jag köra ungefär kl. 8 och fick köra 55 minuter då jag var så tidig dit. Efter körningen promenerade jag till skolan och pratade med Pernilla tills jag började. Sen på lunchen promenerade jag till Christoffer så gick vi tillsammans till Subland, tack älskling ♥ & sen efter att vi ätit gick jag tillbaka till skolan i rask takt för att hinna! Sen efter skolan så promenerade jag tillbaka till älsklingen så mös vi på och såg film tills halv fyra då jag gick till banken och hämtade ut pengar till riskettan imorgon och sen promenderade jag till pappas jobb & dammsög där. Sen skyndade jag mig till körskolan för att ha teorilektion men vi var så många så vi delade upp oss i två grupper så jag ska gå onsdagar istället för tisdagar framöver. Så imorgon har jag teorilektion istället! Så då promenerade jag till Christoffer och såg film med honom tills Pernilla hörde av sig och sa att hon var hemma så då gick jag dit. Så var vi där till ca halv 8 sen gick vi till Christoffer och kring 9 hämtade mamma mig dära. Så nu är jag hemma. Sitter och pratar med folk på msn & så. Nu ska jag iallfall inte skriva mera, ciao!


Varför skulle jag lämna Christoffer då jag fyllt 18 och fått körkort?
Påstår du att jag utnyttjar honom för att jag inte är 18?
Jag älskar honom och jag känner dom som är 20 så varför skulle
jag stanna hos honom bara för att han är det om jag nu inte skulle älska honom?
Jag älskar honom & har älskat honom från början. Jag lever inte i lögner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback