Tröttheten börjar kännas!

Nu har Märta nyligen farit hem, vi svängde förbi Hemmakväll med filmen som vi hyrde i fredags och aldrig fick se eftersom den inte funkade. Men nu bytte vi till "The Hills Run Red". Den var faktiskt gode bra. Men dock inte så läskig som jag hoppades på! Sen såg vi klart Saw XI, tycker dom är hekt kassa nu.. Jag funnderar på att lägga mig och plugga lite teori och sen lägg mig och se "Björn Bröder 2" om jag nu får hem den ens idag. Är så trött att jag nog kommer att sova riktigt tidigt idag! Jag ser knappt vad jag skriver, så det känns som om jag behöver det!

Nu ska jag då inte sitta här och skriva mera. Hade bra, so long!

Dom goda gamla minnena får mig att le. Det var så roligt, varför gjorde jag som jag gjorde.. Tur att det ordnat upp sig och att vi kan prata igen. Allt för många år har vi gått misste om tillsammans, det är dags att ta dom åter!


Kommentarer
Sanna säger:

Med ett stort leende på läpparna läser jag det du har skrivit. Roligt att höra! Kram på dig! <3

2010-02-03 | 13:10:47
Bloggadress: http://sannaekstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback