The show must go on!

Nu har jag duschat, smörjt in mig med min lotion som jag fick i julklapp av min faster - Noami Campbell, Cat deluxe. Den luktar riktigt gott! Ska snart flytta min dator upp och ta itu med mitt rum som ser förjävligt ut. Jag har några nya kuddar i min säng nu, det saknas bara ett överkast som jag ska försöka fixa till veckan. Får tvinga med pappa på Jysk! Jag har dessutom bränt ut två skivor till min bil. En rock och en popp, kommer bli kanon. På måndag är min första körlektion också, längtar! För då planerar vi in mitt schema så jag ska försöka bli klar med allt tills jag fyller år.

Efter maten ska jag fara till Christoffer, det blir att storstäda lägenheten ikväll. Dammsuga, skura, skrubba, dammtorka, plocka undan och allt sånt. Men nu ska jag upp i mitt rum och fixa till det. Det är prio ett nu! Justja, jag måste fixa mig en klipptid nu också, dags att ringa Ullis och se om hon har någonting över snart.. Håret är för tjockt för att det ska kunna stå upp längre.. Caio so long!


Dagens outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback