Snö så det bara sjunger om det!

Hur mycket snö har inte kommit? Jag får snö in i mina stövlar då jag går på infarten! Helt sinnessjukt, och förkylningen kvarstår i samma tillstånd som imorse.. Så jag knarkar halstabletter och skiter i den!

Ännu en skön dag med bara måleri, dock mycket skönare än vad torsdagar brukar vara.. Vi hade ju färglära idag med och kvar klara klockan två så då slutade vi, istället för fyra! Ni kan ju kolla hur det lät då vi sammarbetade och Empan läste upp färgkoderna här.

Jag tog bussen till pappa och nu har jag snart städat klart mitt rum! Eller plockat ihop iallafall, ser någolunda bra ut, det är fortfarande lite kvar på skrivbordet men det är snart borta!

Dagens fail för mig idag var då att jag stressade upp till skolan så jag var där tio över åtta då vi skulle börja, men du tror inte vi började NIO då! Tur som var så hade Pernilla också fått veta att hon fick sovmorgon då hon redan var på skolan. Så det var ett plus, så vi satt och pratade och spelade kort tills jag började.

Nu ska jag städa klart sen ska jag göra lite matte som jag lovade göra klart till på måndag. Sen blir det nog lite teori. Kom just på att spotify slutat funka, det är trojaner och sånt i det så avinstallera det från datorn är en rekomendation! Jag håller på att söka igenom datorn nu och se om någonting finns kvar. Ha en bra dag, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback