Snart säger jag Godnatt.

Märta kom hit och vi satte oss direkt och såg film till cheeseballs & dricka. Vi såg "The Children" och den var faktiskt ganska bra. Efter det så offrade jag mig för min babe och såg om avsnitt 11 av DH med henne. Så fick hon även med sig hem 12 & 13. Vi satt iallafall ett väldigt bra tag och pratade, jag älskar att prata med henne. Spelar ingen roll vad man säger eller om hon håller med eller inte för vi kommer alltid överens i slutet. Vi pratade riktigt ut idag om massor, bla nyårsafton om vad som hände och inte hände och sånt. Sen om mycket annat med, jag är så glad att jag har dig min vän. & du kommer föralltid att bli min bästa vän! Vi hann tyvärr inte prata klart, eftersom hon var tvungen att fara så vi ska prata klart och mera på söndag då vi har varit och tränat. Nu ska jag köra hårt. Försöka träna tre ggr i veckan, kommer ihåg hur frisk och allert man kände sig då man började träna då jag och Märta var ca 4-5 ggr i veckan och tränade. Nu ska jag börja om! Dock så blir det många dagar som inte passar bra då jag håller på med körkortet nu. Men jag ska göra det så mycket jag bara kan. Gymma, gymma & gymma kommer det att bli.

Nåja, jag måste lägga mig nu, annars lär jag väl inte ta mig upp imorgon. Jag ska prata lite med Christoffer på msn nu innan jag lägger mig sen blir det att läsa några sidor i Körkortsboken och sen krama kudden och sova.

Godnatt allesammans, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback