Nu är teoriprovet och körprovet bokat ;)

Hell yes! Var och körde stadskörning idag med Jossan innan skolan börjar sen satte jag mig med Christer och bokade in resterande körlektioner samt TEORIPROVET & KÖRPROVET. Hihi, så nu har jag en deadline! Kommer inte att skriva ut den hära men jag kan säga att det är strax efter min födelsedag! Kommer bli super, börjar kl kvart över 8 med teoriprovet, kl 1 har jag en körlektion med jossan och sen körprovet kl 2. Jag hoppas verkligen på att jag klarar det & gör jag det så blir det ut och rulla hela dagen! Sen får vi se om jag tar någon resa nånstans med nån så jag får köra långt utan att någon annan ska måsta köra så jag får känna på det.

Sen så pratade vi på skolan om en resa till Auschwitz med byggarna. Och vi fick veta idag datumet på det och sånt, men det är lite olägligt datum för mig eftersom jag är hundvakt då så jag måste prata med pappa och höra om någon kan ta hand om Nisse under den sista veckan dom är i Thailand annars måste jag stanna hemma. Skulle vara lite tråkigt men jag har ju trots allt lovat att vara hundvakt. Vi får se, jag fick då inte tag på pappa nu men jag ska prova lite senare och se vad han säger. Nåja, nu ska jag checka runt lite! Ciao.


Jag älskar min så himla mysiga filt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback