Lyckad kväll!

Börjar faktiskt känna mig ganska trött nu men jag vill inte gå och lägga mig riktigt än. Har lite sysslor jag ska göra på datorn innan.

Ikväll har jag iallafall varit med Märta, det var för längesen sen sist. Dags att ta upp det igen nu! Imorgon slutar jag riktgit tidigt, typ 10 över 11 så jag ska knalla en sväng med Märta på stan efter skolan innan jag beger mig mot Hortlax. Vi såg "Zombieland" idag, jag har sett den tidigare men offrade mig för hennes skull! Den är ju bra så varför inte se den två gånger? Det är dock synd att dom inte visar det bästa i hela filmen på trailern.. Då han ramlar med mc:n, jag tror vi såg det tio gånger om och garvade! Sjukt roligt! Sen tog vi ikapp lite med skitsnack & såklart kortspel, jag tror att det är en standard för oss varje gång vi umgås. Men det är lika kul för det!

Nåja, jag ska ta och kolla runt nu lite innan jag kanske släcker ner datorn och dejtar John Blund. Ciao!


Man måste ju bjuda på sig, osminkad & mjukiskläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback