Lördag.

Christoffer ligger i ett bad nu, jag kollar lite på datorn och sånt. Vi såg Wallander - Dödsängeln igår, jag tyckte den var ganska bra men det märks att Wallander funnits länge nu, dom börjar som förlora sin gnista! Sen såg vi också Patrik 1,5 , den var helt okej.

Idag vaknade vi sent, eller jag steg upp och gick ut med Tross gode tidigt och Christoffer lovade följa med igår men inte steg han upp. Så jag fick gå ut själv med honom, sen la jag mig igen och då vaknade vi upp några timmar senare. Men då fick det vara hans tur att ta ut honom. Sen har vi suttit och gjort faser åt mig tillsammans, går ganska bra men det går inte vägen! Har iallafall aldrig haft under 52 poäng.

Imorgon ska jag fara och träna med Pernilla och Märta, sen blir det att sitta och snacka tillsammans ett bra tag, har jag sovmorgon på måndag men dock så har jag körlektion klockan 10 så blir ändå att stiga upp innan man börjar. Jaja, jag kilar härifrån nu. Får se då nästa uppdatering blir! Ciao..


Snart får jag förhoppningsvis köra pärlan min ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback