Kraków den 7 Mars

Nu är jag hemma. Vi hade lång dag idag, men vi har faktiskt ådstakommigt lite idag. Jag la väv och det blev super bra, jag är riktigt nöjd! Sen målade vi listerna och runt alla saker som satt i taket. Imorgon ska vi måla taket och sen börja med väggarna. Kommer bli super känner jag på mig! Efter skolan så gick jag till trafikskolan och hade teori lektion till klockan sex. Då knallade jag upp till Torggrillen och mötte upp Pernilla dära, det var riktigt gott och vi hade en jätte trevlig pratstund i ungefär sådär en timma innan vi fick tummen ur röven och gick till Christoffer för att hämta en sak. Så promenerade vi hem till Pernilla och var där. Mamma kom och hämtade mig strax efter nio och nu är jag hemma. Sitter och pratar med lite folk på msn.

Nu är biljetterna bokade till Kraków, den 7 mars åker vi till Polen med skolan. Så ska vi besöka Auschwitz tillsammans. Kommer nog bli riktigt roligt! Det roligaste blir nog tågresan. Vi blir iallafall borta från sista dagen på sportlovet (söndagen) till lördagen därpå.

Jaja, jag ska kolla lite saker nu sen ska jag lägga mig och sova så jag orkar upp imorgon, har väldigt lång dag imorgon och jag kan behöva alla mina krafter till den! So long..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback