I'm back, i'm gonna take you for a ride at any place, well you decide!

Tjabba, superduper dag detta har varit och jag är så glad, så lycklig! Känner mig som om jag fått en dos av någonting kul! Hihi, men förhoppningsvis har jag inte det. Dagen började med Riskettan och det var väldigt intressant, Kerstin som blev påkörd för nått år sen i Munksund kom och berättade om det med bilder och hennes man. Men det var faktiskt riktigt roligt, mycket roligare än vad jag föreställde mig.

Jag promenerade iallafall tillbaka till skolan då det slutade, hittade Pernilla och var med henne till tolv då jag började om. Så for vi till källaren där vi var före jul och målade golvet & en golvsockel. Blev riktigt snyggt, andra varvet imorgon! När vi var klar med det så fick vi sluta, halv tre istället för fyra. Var riktigt skönt kan jag lova! Så jag tog mig en promenad till Piteå trafikskola och satte mig där, pluggade faser och pratade med lärarna! Så nu är min halkbanetid bokad också, yes - 3 Februari! Och på måndag gör vi upp mitt körschema och kanske bokar teoriprovet också. Vi får se! Jag sitter och funderar mellan att ta teorin & uppkörningen samma dag eller var och för sig. Vad tycker ni låter bäst? Nåja, jag ska alldeles snart ut med mamma en sväng och övningsköra sen då jag kommer hem blir det stenhårt råplugg i teori eftersom jag inte klarade A-fasen med 3 poäng.. Kändes surt, men jag ska klara den idag! Nu ska jag dra, hade! Ciao.

Justja, imorgon blir det att umgås med min älskade bästa vän, mysigt! Efterlängtat är det också ♥


Kommentarer
christoffer säger:

Självklart ska du ta teori och uppkörning samma dag!!! gör du inte de så kommer du ångra dig ifall du klarar teorin för då vill du ju göra uppkörningen fortast möjligt för att få körkortet!!!!:D

2010-01-13 | 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback