Hål i tungan eller inte?

Nu har jag kommit hem från kylan, Märta kom och hämtade upp mig på skolan då jag slutade så åkte vi in till stan. Först gick vi en snabbis förbi banken och sen gick vi till Lindex så skulle hon lämna igen en klänning. Sen gick vi och käkade på Subland och kollade runt lite. Så köpte jag nytt smink på H&M, en ny fondation och en ny mascara. Den mascaran som jag skulle prova fanns inte kvar..

Jo, funderar på att göra hål i tungan igen. Jag hatar mitt ärr som jag har på tungan från sist jag hade det, jag vet att det inte är bra för tänderna men jag kan faktiskt köpa en stav som inte är i stål. Det är bara läkstaven som måste vara i det. Så vi får se hur det blir och när. I sånna fall blir det nog då jag fyllt år tror jag. Vi får se, jag saknar det massor och nu har jag bara en piercing kvar - naveln. Som jag också funderar på att ta ut men det får vi se. Hål i tungan eller inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback