Igår blev super!

Blev inge bloggande igår innan jag for, det var nått fel för mig på blogg.se så jag tog mig inte in. Men nu tänkte jag uppdatera er lite om igår. Pernilla kom hit klockan ett och jag hoppade i en dusch. Fönade och plattade håret och sminkade mig. Sen åt jag, pappa, Gabbis & Pernilla en riktigt god middag. Vi satt och pratade och det var riktigt trevligt! Så kom Mattias och hämtade oss och skjutsade oss till Cilla. Vi satt och pratade och så kom Anna dit efter ett tag. Cilla fixade hennes hår och sen spelade vi ett spel som Anna gav Cilla i försenad födeledagspresent! Sen kom Mattias och hämtade oss igen och skjutsade oss till Pelle i Öjebyn. Så satt vi där ett tag och sen åkte vi taxi in till stan och senare fick vi skjuts till Hortlax hos Jumme. Där var det verkligen full fart så fick man träffa lite folk som man inte träffat på åratal. Så vi satt och pratade och hade det riktigt trevligt! Så skjutsade Jimmy hem mig då Pernilla och Clas skulle och käka.

Då la jag mig i sängen och pratade på msn till klockan fyra på natten och sen gick jag och la mig. Eller först gjorde jag ett försök till att se Ghost Whisperer men det gick in för då kom John Blund och sa att jag skulle sova. Så det blev så, sen vaknade jag klockan åtta och kollade på klockan och sen låg jag och drog mig till halv elva!

Så nu sitter jag bara hära, trött är jag och hungrig men ajg ids inte gå upp än!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback