Hum.

Äntligen är jag hemma från skolan! Kändes som om jag skulle kräkas om jag var en sekund till där. Tur så hämtade mamma mig så jag slapp sitta på en buss och så. Hon tog med min gamla mobil så jag får använda den tills jag fyller år, vilket kommer att resultera i att om ni ringer mig så kan den plötsligt slå av sig under samtalet eller om ni smsar med mig så kan den också gör så då jag håller på att svara. Dags att köpa en ny? Jo, jag tror så! Dagen då jag fyller 18 så blir det att köpa en Iphone, är kär i den nu. Det är min framtida partner.

Har ni föresten tänkt på det? En mobil är nästan som en partner! Du har den med dig över allt, du pratar konstant då använder den, du kan sitta och le mot den då du ser vad någon skrivit till dig som du kan le då någon sagt någonting åt dig. Du kan spara dina minnen i den och ta fram dom då du vill.

Äh, jag svamlar bara en massa. Försten, jag började att tänka på min 18-års fest. Jag har bjudit några, men är det fler som vill komma så är det bara att höra av er till mig för jag har ingen aning om vem jag ska bjuda. Bara att höra av er antingen här eller på FB om ni vill komma.

Ikväll då Emma varit på handbollsträningen så ska jag och pappa ut och käka tillsammans. Blir trevlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback