Halloo!

Kom just hem från skolan, vi hade tur och fick sluta tio över tre idag istället för fyra. Så jag hann med bussen och jag kom hem strax före fyra. Jag ska ta och städa hela mitt rum strax + packa allt till pappa. Måste bara säga att det kommer att bli super på gympan nu då vi varit där! Vi fick våra omdömmen idag också och pratade lite med mentorn. Det går super för mig i skolan, jag är riktigt stolt över mig själv. Jag undrar om mina lärare från 8:an kan tro att det skulle gå såhär bra för mig? (Menar på hur dåliga betyg jag fick av dom) När jag gick ut 8:an så hade jag 155 poäng, ett ig & ett vg. Så bytte jag till Hortlax och fick då jag gick ut i nian 225 poäng & tog mig in på bygg.

Emelie följer då med oss till Kraków också fick vi veta idag, kanon! Kommer att bli väldigt roligt att fara dit! Och intressant. Nåja, nu ska jag ta och städa eftersom jag ska vara klar tills efter middagen för Märta kommer hit idag och ska mysa på med mig! So long..

Justja, jag kanske får mig ett helgjobb och får tjäna mig lite extra cash! Jag hoppas, jag hoppas, jag hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback