Godnatt!

Nu ska jag ta och sova, Märta for hem för ungefär tjugo minuter sen. Vi såg "The stepfather" ikväll. Den var faktiskt gode så bra, vi gillade inte slutet båda två men annars helt okej! Imorgon har vi lång dag, tjugo i tre.. Så kommer Märta och hämtar upp mig efter skolan så ska vi gå en snabbis på stan, jag ska hämta ut pengar till både halkbanan och teoriprovet + uppkörningen. Sen måste jag köpa mig lite nytt smink, det är bara någon droppe kvar av fondationen och mascaran och så ska jag köpa en hudkräm. Jag blir alltid så torr på vintern och det kan vara skönt med bara puder då.

Helt lyckad kväll iallafall, hoppas på att morgondagen blir bra med. Får se vad som händer under helgen, jag skulle tro att det inte händer så mycket alls. Vi får se, nu säger jag godnatt iallafall. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback