Godmorgon .. godnatt på bussen!

Jag är så sjukt trött idag, men jag får skylla mig själv då jag sitter och läser på kvällen då jag börjar tidigt. Gjort är gjort iallafall! Som ni kanske ser har jag satt in en mp3 i min blogg till höger ←. Musiken startas automatiskt men det är bara att trycka på paus eller bläddra en låt om ni inte tycker om den.

Idag har jag världens segaste dag, skola från 8.10 - 16.00 & bara måleri! Men vi får hoppas att den går så fort som det är möjligt. Men nu ska jag bara spraya lite hårspray i håret, gå upp och borsta tänderna & sen bege mig mot bussen för att snarka hela vägen till skolan, en liten power nap. Jag ska ju vara med Märta idag också som ni kanske vet, men först måste jag hem och käka så det blir mot kvällen. So long!


Jag älskar dig snygging ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback