Godmorgon.

Nu är man vaken, vi blev hundvakt igår så Tross är här hemma med oss. Christoffer är hemma och duschar & gör lite andra ärenden. Så jag ska snart hoppa i en dusch och göra mig klar för dagen. Sen blir det nog bara att ta det lugnt. Idag ska vi äta en av världens godaste maträtter - Raclette. Jag bara älskar det & vi äter det typ en gång per år. Sist var hos mormor och morfar förra vintern så det var ett tag sen!

Igår så var vi och hälsade på Christoffers pappa i Norrfjärden, Sippra fick träffa Tross och så satt vi och pratade ett bra tag. Sen for vi och hjälpte min morbror att få starthjälp till sin bil, den var verkligen trögstartad! Sen skjutsade vi Emelie & hennes kille till Öjebyn fram och tillbaka en sväng, sen var det hem & sova.

Nåja, jag ska hoppa i en dusch nu & göra mig klar. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback