Fredag.

Idag fick vi kort dag, nu har vi bytt i schemat igen så det blir jämna veckor vi har lång fredag. Skönt för då slutar jag tidigt fredagen efter min födelsedag! Efter skolan kom pappa och hämtade mig, vi hämtade mina saker på mammas jobb och sen for jag hem och packa upp dom. Sen så hjälpte pappa mig att räkna ut måtten och massa till mitt projektarbete i skolan - göra om min lillebrors rum! Jag kommer att blogga om allting som jag gör senare då jag börjar, kommer bli kanon! Sen frågade Pernilla om jag ville följa och träna då jag hade tid över så visst. Pappa skjutsade mig till Step in och så tränade vi där till klockan 2. Sen åkte vi buss till stan och jag knallade till Christoffer.

Jag åkte på att gå ner och handla inför maten + att laga den, men det blev faktiskt riktigt gott! Janne kom också förbi med lite mer mat till Tross och så blev vi hundvakt imorgon också. Så nu är Christoffer och skjutsar mormor och morfar tillbaka till Hortlax. Vi såg "Skriket från vildmarken" för ett tag sen, jag tror att jag har sett den 10 ggr och den är så himla bra, dock är den från 1997 så det är inte bästa kvaliteten men helt klart värd att se. Vi är mitt uppe i en paus i nya Wallander filmen nu. Så väntar bara på att Christoffer ska komma hem så vi får starta den och se klart!

Nu ska jag gå iallafall, so long!

Making love out of nothing at all...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback