En månad kvar tills jag är myndig!

Fredag efter skolan kom Märta och hämtade upp mig så drog vi in till stan. Först gick vi in till hennes mor så bokade jag en klipptid den 15 Februari, två dagar innan jag fyller år! Sen gick vi upp och ner genom stan, jag köpte en klänning på rea. Som jag tycker är skitsnygg! Plus att jag hittade en superfin ring i silver, riktigt billigt med! När vi hade gått på stan i några timmar så for jag till Christoffer så var vi dära tills mamma slutade och hämtade upp oss. Vi var bara hemma fredagkväll, fanns inte mycket annat att göra än se film.

Lördagskväll blev det bio, Sherlock Holmes. Jag tyckte att den var riktigt bra, rolig och spännande. Christoffer tyckte den var OK men inte mer. Efter bion så for vi till Norrfjärden och umgicks där, riktigt längesen och roligt var det! Sen kring ett var vi hemma och då blev det natti natti..

Idag fick jag inte sova ut så mycket som jag önskade att jag fick. Jag är så trött men jag vet att lägger jag mig så får jag mig ingen sömn inatt, men tur att jag har en körlektion imorgon på morgonen innan skolan så jag vet att jag defenitivt orkar upp! Nåja, idag blir det att plugga teori & skolarbete så jag inte halkar efter i skolan pga körkortet.

Jag ska ta och läsa lite i körkortsboken nu sen ska jag göra faser och se hur långt jag kommer med dom! Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback