Du säger att man måste lyssna, men lyssna själv då!

Jag och Christoffer sitter och spelar alla möjliga olika sorters spel, försöker göra det mesta för att försöka få min pojke att bli gladare. Tänk att du måste ta ut det över honom med, för vad? För ingenting.. Han gjorde inte ett skit men bara för du inte kan ta att någon inte tollererar det du gör så kan du inte ta ut det över någon annan. Det är ju precis som du säger, att snacka skit är att gå bakom ryggen på någon & att inte säga det till en. Är inte att kalla en skata och säga att den personen styr över honom och han får inte göra som han vill utan den personen säger vad han ska göra.. att gå bakom ryggen och snacka skit? För det är inte ett dugg sanning i det du skrev. Hur kan du veta vad han tar för beslut då du inte är med? Bara för att han ville äta en middag hära som görs ungefär en gång per år hära så kunde du inte ta att han skulle komma nästa dag istället. Nä, du ställer till med världens scen och säger att han inte bryr sig om dig. Lyssna på dig själv hur det låter. Först tål du inte mig för att jag inte tar bort två stycken från Facebook som du tror kan gå in på din facebook bara för att jag är vän med dom och klipper mig från hela ditt liv. Lite överdrivet tycker jag. Men att du tar ut det över honom när han inte ens har gjort någonting. Bara för att man inte orkar lyssna på när du skäller på en så betyder det inte att man inte bryr sig. Men du måste tydligen bli ovän med alla som inte gör som du säger.

Jag orkar inte bry mig längre, för jag tollererar inte att andra ska styra över mig som inte har den minsta rätten att göra det. Eller säga vad jag ska göra och inte göra, jag gör som jag vill och sen kan andra bedömma själva om dom tycker det är bra eller dåligt. Men det är upp till dom, inte till mig! Nu är det slut med allt jävla tjafs från dig för mig. So long.. no more!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback