Du ljuger om allting som inte går din väg..

Helt sjukt.. Du måste vara lika blåst som allting du kommenterade var.. Och påstår sig vara en vän till en av mina nära.. bullshit! JAG HAR DITT IP-NUMMER PUCKO! Och du har kommenterat tidigare med ditt namn! Sen då man försöker att vara någon man inte är så försöker man också ändra sitt skrivsätt, du skriver exakt likadant varenda gång du skriver. Man kan känna igen dig på ordutval, vad du sakt då man träffat dig.. Ingen idé att stå och ljuga om vem du är eftersom det är bara meningslöst skitsnack allt du säger. Du ljuger så jävla mycket att din tunga kommer snart att ruttna bort. Patetisk är du också, du ska vara vuxen men du beter dig som en fjortis. Du säger att andra inte gillar mig, men säg mig då varför jag har underbara vänner, en pojkvän & en familj som älskar mig & min pojkvän. Om jag inte minns rätt så hade du en blogg, som blev avstäng för att det var så mycket HAT mot dig på den. Det finns 10 gånger mer personen som tycker illa om dig än det finns om mig. Så ta och ta upp din egen skit innan du börjar och skälla på andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback