Dags att umgås med min bästa vän!

Nu har jag äntligen tagit mig hem. Inte roligt då man glömmer börsen i jackan och kommer på det då man kommit på bussen så man får hoppa av igen och gå tillbaka till skolan för att hämta den sen vänta i en halvtimme. Men dagen har varit riktigt skön och rolig ändå. Vi målade klart golven borta vid Shell sen for vi och satte upp väv i ett omklädningsrum. Det kommer vi fortsätta med nästa vecka eftersom vi mest satt sista tiden.

Jag käkade nyss så när mamma druckit upp sitt kaffe så bär det av mot Märta, ska umgås med henne idag ♥ Så vi får se vad vi hittar på, vad vi än gör så har vi alltid det trevligt tillsammans! Visste ni att jag och hon har känt varandra i snart fem år och har aldrig bråkat? De ni, inte ens minsta gräl! Och så ska det förbi med. Måste bara visa er världens bästa text till världens bästa sång, den passar så bra just nu!

So fucking blow those words at the back of your head,
i've heard it all and i'm done with that shit!
You tell me lies and you get what you get, so blow those fucking words at the back of your head!
(Lyssna på låten som spelas upp direkt ni går in på bloggen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback