Blev uppdatering ändå.

Jag ska snart gå och lägga mig. Märta kom och hämtade upp mig så käkade jag ett skråv från max. Det satt verkligen fint i magen, fast jag börjar bli lite hungrig nu men jag ids inte göra mat eftersom jag ska sova alldeles snart.

Jag och Märta satt iallafall på en film, skräck först och senare en Drama/romantik som hette "The lake house", den var lite knepig men värd att se. Tyvärr så buggade sig filmen då det var en kvart kvar.. Så typiskt! Så vi fick göra upp vårat eget slut. Sen satte vi oss och spelade kort i väntan på att Mange skulle ringa till henne, en massa prat och sånt blev det med. Tur att jag har en vän som dig Märta ♥

Nu ska jag då hoppa i säng nu, eller jag ligger redan i sängen men nu ska jag försöka sova. Måste orka upp och köra bil imorgon klockan tio sen orka med skola till halv fyra. Godnatt allesammans. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback