Avatar 3D

Igår var jag och Christoffer nere i tvättstugan då allting slocknade på con. Allting var mörkt.. Vi fick använda oss av våra mobiler för att komma oss tillbaka till förrådet och hämta en ficklampa, sen var det bara att hämta tvätten och hänga allt i lägenheten istället och eftersom vi skulle till pappa så tog vi oss inte ut med bilen från garaget men som tur var så var pappa och Gabbis hos farmor. Hon fyllde år så vi fick tårta och så tändes allt på con igen så Christoffer sprang hem och hämtade bilen för att fara till pappa och jag åkte hem med dom. Så åt vi gode så sen middag men god var den, entrécot och strips. Sen efter maten fick vi skynda oss till bion. Och jag kan säga er vilken upplevelse! Och den var hur bra som helst, jag skulle kunna se den igen!!

När vi kom hem så satte vi oss och såg Johan Falk tillsammans med pappa och Gabbis & efter det såg vi, Vi hade i alla fall tur med vädret igen. Sen var det nattinatti för oss.

Idag for pappa och Gabbis till långträsk där mamma och Robban också är, och många mer man känner. Men jag är hemma, hundvakt till Nisse och Christoffer är hundvakt till Tross. Så idag är jag ensammen. Tur jag har en hund som håller mig sällskap så jag slipper vara helt själv.

Jag tror att jag ska lägga mig och se en film nu, bara mysa på tillsammans med Nisse, hade bra! Ciao..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback