Tripp till Luleå med bästa ♥

Idag före skolan så åkte jag till Hortlax och hämtade mitt pass & sa hej till vovvarna som blev överlyckliga. Sen åkte jag till skolan och hämtade upp Pernilla och sen hämtade vi upp Emelie, for till Mange som hjälpte mig med ljudet - tack, du är guld värd! Sen gick vi en sväng på stan och åkte sedan till skolan för att ha matte och se Peter Varg på scen. Alltså han var hur bra som helst!

Sen efter skolan så drog jag och Märta till Luleå, så köpte hon ett par nya bindningar till snowboarden.. Jätte snygga som var i perfekt färg för hennes bräda. Sen käkade vi på Max en stor strips meny och åkte sedan till Storheden och kollade runt där. Jag fick med mig hem två Eddy Hardy wounderbaums som luktar jätte gott.

Nu sitter jag hemma iallafall och ska snart lägga mig i sängen och se film, Bröllopsfotografen. Ha en bra kväll. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback