Trevlig start på lovet!

Efter att jag käkat hos farmor så for jag hem och hämtade bilen och sen vidare till Saxofon där Sanna & Pierre var för Pierres bil ville inte starta i den här kylan. Så dom provade med starthjälp och sen bogserade vi igång den med min bil och då gick det. Så då for Sanna hem och duschade & käkade och jag följde Pierre och tanka i stan. Sen for vi till Patrik ett tag och sen vidare till Per & Lisa för att hämta trimmern. Pierre såg ut som en troll & det var nog på tiden att han blev klippt. Så Sanna trimmade han och sen satt/låg vi i Sannas rum och pratade till elva. Sen for jag hem och så hade jag ett långt samtal med Märta. Så det blir inge Kåbdalis i helgen så imorgon ska jag & Märta mysa till film med gotta. Sen ska jag nog umgås med Sanna lite mer också och sen får vi se vad som händer resten av veckan. Blir då att sova ensam hemma.. Tråkigt & vääldigt vääldigt ensamt! Ska försöka kidnappa nån kompis att sova med mig nån dag iallafall!

Nu lägger jag mig i sängen och ser Två & en halv män tills jag somnar. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback